بازی رایانهیی فاخر ایرانی به نام «گرشاسپ» که برگرفته از متون کهن ایرانی است، به همت بنیاد ملی بازیهای رایانهیی و توسط استودیوی فنافزار شریف تولید و به بازار عرضه شد.
ادامه | 2951 کلمه در ادامه متن
اگر ورود شرکت مخابرات ایران با امکانات انحصاری که در اختیار دارد به بازار اینترنت پرسرعت تحت کنترل درآید و رگولاتوری اشراف کامل به کلیه فعالیتهای این شرکت داشته باشد، بخش خصوصی میتواند در یک بازار رقابتی سالم به 10 میلیون پورت پرسرعتی که در برنامه پنجم توسعه پیشبینی شده است، برسد.
ادامه | 6479 کلمه در ادامه متن
روزنامه فناوران - سیدمحمدمهدی شهیدی - روز گذشته در نخستین نمایشگاه و جشنواره بازیهای رایانهای، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، در سخنانی ضمن تشریح اقدامات قضایی در برخورد با «قاچاقچیان بازیهای رایانهای» به کشور، بر نکتهای تاکید کرد که بسیار مهم و قابل تامل است.
حبیبی ضمن بیان ضرورت برخورد با عوامل قاچاق بازیهای رایانهای که از نظر ایشان در جریان یک جنگ نرم علیه جوانان ایرانی از سوی دشمنان طراحی و اجرا میشود، از نبود تعامل مناسب میان دستگاههای فرهنگی از جمله وزارت آموزشوپرورش و صداوسیما با بنیاد بازیهای رایانهای به عنوان متولی بازی در کشور انتقاد کرد.
ادامه | 3425 کلمه در ادامه متن
بر اساس اعلام بخش ارتباطات رادیویی اتحادیه جهانی مخابرات، هیچ یک از دو استاندارد وایمکس و LTE به عنوان فنآوریهای نسل چهارم مورد تایید نیستند.
ادامه | 1998 کلمه در ادامه متن
دایرهالمعارف آنلاین ویکیپدیا که مبتنی بر متنهای نوشته شده توسط کاربران عمومی است روز به روز گستردهتر میشود و در کنار این گستردگی، نحوه مدیریت و انتشار مطالب در آن نیز تغییر کرده است. در نخستین روزهای راهاندازی ویکیپدیا میتوانست توسط هر کاربر ویرایش شود و پس از آن ویرایشها به صورت بینام و همراه با سند برای اعتبار متن منتشر شده صورت میگرفت و هماکنون کاربران میتوانند هرآنچه که میخواهند را در این دایرهالمعارف منتشر کنند، اما اگر قرار باشد که یک متن بهخصوص از جانب آنها ویرایش شود، این ویرایش باید توسط یک کاربر داوطلب باتجربه مورد تایید قرار بگیرد تا به صورت عمومی منتشر شود.
ادامه | 3285 کلمه در ادامه متن
|